söndag 4 mars 2018

Hälsning från idrotten

På måndagens idrottslektion kommer eleverna att var utomhus, så det är kläder efter väder som gäller. Vi kommer vara på en av skolans dammar och åka stjärtlapp och ha lek och rörelse på och vid isen. Vi kommer att fortsätta att träna på islivräddning, vilket vi påbörjade på Rottemossen. Vi träffas kl 8 utanför entrén, påklädda och klara för utomhusvistelse.

Man måste ha hjälm för att få vara på isen och när man åker stjärtlapp, detta medtages själv.

Vi hoppas på en fin lektion!

Hälsningar Emma & Sofia

1 kommentar:

  1. Gokväll!
    Jag tycker det är toppen att ni hittar på olika aktiviteter för barnen, men SNÄLLA bli bättre på att skicka ut info i tid.
    Ni kan inte lägga ut info kvällen innan och ta för givet att alla föräldrar hinner läsa detta.
    Mina barn bytte adress i eftermiddags och bor nästa vecka med sin mamma.
    Innan jag körde dit dom funderade jag på om jag skulle skicka med hjälmar m.m. eller om jag skulle behålla detta hos mig.
    Som tur är så tog jag med stjärtlappar och hjälmar till deras mamma ändå.
    Detta är inte första gången jag reflekterar över att informationen
    från skolan kommer väldigt sent och jag hoppas att ni kan förbättra er på denna biten i framtiden.
    //Daniel

    SvaraRadera

Ny blogg

Vi kommer från och med nu flytta vår blogg till Unikum. Ni kan logga in via varberg.se/unikum med ert BankID. När ni loggar in kontrollerar...